Linnéa 16 år

Idag har varit en superbra dag! :) Dels för jag var på idrotten ju för första gången. Sen också har jag haft superskoj verkligen med Magdis idag i skolan. Sen har jag åkt med kyrkan till ett ålderdomshem & spelat musik, sjungit, gjort mackor, fikat, & allmänt varit social med dom. Efter det åkte vi tillbaka till SKUM & hade också jätteskoj & jättemysigt :) Plus att jag sitter & läser mina omdömmen nu, & det verkar som att jag kommer få MVG i svenska också :) Fast man ska inte hoppas på för mycket. Haha som om det skulle vara värsta grejen, men jag blir alltid så otroligt glad för varje MVG jag får. Haha :) 

Och som jag skrev i mitt förra inlägg så FYLLER LINNÉA ÅR IDAAAAAAG :D En miljon grattisar & pussar till henne. Älskar dig hjärtat :D


Sjuan tror jag, hemma hos far. GRATTIS ÄNNU EN GÅNG ÄLSKLING :) Haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0