Med på idrotten i morgon :)

Igår var jag i sporthallen mellan 12:00 & 19:00. Jag vickade för Majsans tre träningar. Fast med Mikaela, så det var inte så långtråkigt som det låter :) På tal om det var det tävling i helgen :( Och på tal om det ska jag vara med på idrotten i morgon!! Första gången på ett halvår! Förutom simningen då. Men det gills inte :) Och så ska vi dra till Åre en sväng på lovet för att jag också ska få åka skidor eftersom det inte blev så mycket åkande på tex sportlovet för ryggen ju. :)

Idag var Elvira i skolan. Och gissa vem som fyller år i morgon? Man skulle nästan kunna tro att det är jag, men nope, det är det inte. För det är min kära vän Linnéa som blir 16 i morgon :) Puss på henne!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0