En bra & tre dåliga nyheter

Igår hade jag vattenkrig i skolan. Eftersom alla hade med sig vattenflaskor till nationella. Det var skoj. Jag mot Jennifer. Sen gick vi ihop & kastade vatten på Adam i stället. Jag blev nog blötast av alla och jag blev också mulad en gång av Adam.......

Jag har under de senaste två dagarna fått veta tre dåliga & en bra nyhet. Den bra är att jag får efter påsklovet börja vara med på idrotten igen & åka skidor & så :) Dock får jag höra att jag måste verkligen ta det lugnt för det, för jag tror ju jag är lika bra tränad som innan, men jag är ju typ jättesvag & så nu.

Det var ju tre dåliga nyheter, men tänker bara berätta två av dom här. Det ena är att jag inte får börja hoppa fören i juni nu tydligen :( Juni! Skitlångt! Och det andra är att anledningen till att jag sovit nåt så kopiöst mycket senaste veckan & att jag har ständig huvudverk, illamående, varit ovanligt blek, haft spänningar i muskler, blivit aldeles blå om läpparna ibland osv, har berott på att jag har järnbrist & iom det för lågt HB. Det suger.





Bilder från idag på Photoshop-fördjupningen.


Kommentarer
Postat av: Mor

Jag vet vilken den tredje är. Men vi måste hoppas på det bästa. <3

Och så hoppas vi att du bli piggare snart oxå.

2010-03-25 @ 23:26:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0