Chillilill

Igår var jag som sagt hos Rosanna med vänner. Vissa kom & vissa gick lite från & till sådär men kvällen slutade i Skånsta hos en Kim efter att jag, Pontus, Leo, My, Lovisa & Moa trsakat dit i mörkret & snön. Eller nej föresten, kvällen slutade hemma hos Lovisa kom jag på.

Så idag vaknade jag hos henne tillsammans med Moa & så stannade jag tills jag skulle vicka för en grupp klockan fem, eftersom hon typ bor granne med sporthallen.

Ikväll var en kväll när jag verkligen inte orkar hitta på nåt utanbara är fett seg. Så Moa tog sig hit vid halv tio typ så har vi chillat & kollat på film & lite sånt. Men snart ska även jag gå & lägga mig eftersom Moa typ redan sover, för hon ska upp tidigt i morgon till sin teater.

Kisses.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0