Trötthet efter Örebro

Hej hej. Det var skitskoj i helgen. Som vanligt när man åker iväg & träffar nya människor! Jag har också bland annat suttit på ett fett satsigt möte som varade i 8 timmar med röstkort, debatter osv.....
Dock det enda jag vill göra hela tiden nu är att sova. Jag har halvt dygnat två dagar i rad & inte sovit ut på flera veckor. Jag har jätteont i huvet på grund av det & mår illa hela tiden. Läskigt. Man kan spy av trötthet. Tro mig. Haha.

När vi efter en lång & härlig & intressant helg så hämtade Jennifers far Jens upp oss på centralen så drog vi till Hard Rock Café & åt middag där. När vi kom hem gick jag & la mig på en gång. När jag också kom hem från skolan idag gick jag & la mig på en gång igen & sov några timmar. Sen skulle jag ut. Drog till Donken med friends.





Två random bilder från helgen. Första bilden inne i lokalen där vi satt på mötena & det. Den andra bilden är inne i skolan nån gång sent på natten.

GOD NATT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0