Lite om ryggen, & röntgenbild från nyopererad

Nu var det nåt krångel tydligen, så jag kommer kanske inte alls få hoppa i april för att det var inte ett halvår från operationen jag skulle få börja igen, utan det var ett halvår från senatse besöket. Vilket blir i juni typ! Shit asså! Fast mor hade snackat med min doktor & det var nåt sånt där att jag kanske ska få göra det tidigare ändå. Jaja. Innan jag får börja hoppa igen måste jag i alla fall röntga ryggen & så ska han som opererade mig se bilderna & godkänna om det ser bra ut eller inte.

På tal om röntgen hittade jag denna bild idag! Det är från dagarna efter jag just opererats:


Bilden är sedd från sidan, så det man inte ser är att det är en eller två plattor dessutom & två till skruvar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0