Helt vanlig onsdag

Hej hej hej hej hej. Tredje inlägget idag. Märks att jag har tråkigt. Fast det har jag inte! Har gjort en massa idag :D Jag har dels gått i skolan, & var jag ute med Moa typ vid fem & så har jag däremellan lyckats plugga fett mycket faktiskt :D Linnéa ville också leka med mig men tyvärr hade jag andra planer. För vid halv nio bafann jag mig med Tobbe hemma hos honom & Maco. Det var egentligen Maco som ville träffa mig men han var fortfarande på träning när jag kom dit så Tobbe fick vara social en stund där i ställlet. Sen kom Maco. Så var jag där tills typ elva då jag var hemma igen. Det käss som sommar när jag drar iväg nånstans på kvällen även fast det är skola nästa dag. Iof ska jag nog vara hemma från skolan i morgon. Eller snarare att mor låter mig inte gå till skolan för jag har så mycket att göra ;) Alltså plugg. För vi ska nemligen till staden i morgon med klassen. Men jajaajajaja. Puss puss puss puss puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0