Helt vanlig onsdag

Idag har varit en lång dag :) Först en lektion i skolan, sen simning (jag vet, första gången jag är med på idrotten på ett halvår typ!). Efter det var det egentligen skola igen men alla åkte hem :) Väl hemma så la jag mig & sov i 2 timmar typ. För sen var det dags att bege sig till skolan igen. Vi skulle planera klassresa.
Efter det väntade jag, Erik, Linnéa & Moa ganska länge på att Kenny skulle komma med sin bil & sitt aldeles nytagna körkort :D Grattis till honom!
Sen åkte vi till Donken & efter det åkte vi runt lite i Berga. Skithärligt. Eller ja, mest för att det var fett nostalgisk från tiden innan jag åkte på konfaläger i sommras. Typ midsommardagen(!!!!) Alltså vi åkte förbi solbrännan. Åh. Sommar :( Men snart är den här för det är varm ute typ! :D JAajja. Puss & kram & goder natter :D


Midsommardagen 09


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0