"Det här ser så jävla bra ut!"

Sov hos Moa igår. Vi kollade på Saw VI (sexan). Hoppas det kommer en sjua, för sådär kan det inte sluta!

Idag slutade jag fyra & kvart över skulle jag till min sjukgymnast lite från centrum. När jag kom dit kollade han min rygg lite som han gjort fler gånger förr. Så att allt går bra liksom. Han gjorde också ett ultraljud på ryggen. Fast det har jag också gjort där hos honom förut. Det är så sjukt häftigt, för jag ser alla 4 skruvar live då. Ultraljud är coolt.

I alla fall sa han att allt var jätte bra. Han var fett energisk & sa hur perfekt allt såg ut & var fett glad att allt har gått så bra. Vilket smittade av sig på mig. Wiiiiie! I veckan ska jag åka & röntga ryggen för att sedan skicka bilderna till han som opererade mig. Så ska han avgöra om jag får BÖRJA HOPPA SNART eller inte :D Och eftersom min sjukgymnast ba "Det här ser så jävla bra ut", så hoppas jag doktorn säger samma. Åh, jag kanske får börja hoppa snart!!

I veckan ska jag också vara med på min första idrottslektion på ett halvår. Fast det är bara för att det är simning. Det belstar liksom inte ryggen.

Shit, tänk att det går snart ett halvår sen jag opererade mig. SJUKT. Åh. Puss :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0