Barnens ö! Hihihihi

Hej! Först & främst vill jag påpeka att "fruktansvärt" är ett fruktansvärt bra ord :) Klar.

Idag har jag efter skolan än en gång åkt till Täby & kollat på lite grejer & kommit hem med ett par skor. Linnéa & Jennifer var med.
Jag är för tillfället i ett tillstånd när jag är helt shoppinggalen! Vill bara shoppa shoppa shoppa! Nu när affärerna kommer in med massa nytt också. Yeah!

Idag var det ännu ett föräldrarmöte med också barn, och vi bestämmde att vi ska till Barnens Ö på klassresa! Hahahaha Barnens Ö! Vilket namn :D Haha. Skit kul :D

Åh vad jag är glad just nu! Jag älskar att det är LOV I MORGON :D I över en vecka dessutom. I och för sig ska jag bort några dagar, men skit samma :D


Tja!


Kommentarer
Postat av: Magda

Min mössa :( R.I.P <3 <3

2010-03-31 @ 22:16:56
URL: http://woodhousee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0