Lägret

Jaaaaaaaaag har inte skrivit nåt på några dagar för att jag har spenderat helgen i Herrljunga på landslagslägret jö :D Alltid lika kul med läger skulle jag säga! Och kul att träffa alla.
Om jag skulle beskriva allt med tre ord, skulle jag säga... GALET. MYSIGT. INTRESSANT. SKOJ :)

Just nu är jag så väldigt trött. Fast glad. Fast trött. Jag är på sånt humör när jag skulle kunna ta ut mig själv & bara flumma massa, men samtidigt skulle jag kunna lägga mig ner & somna på en sekund. Jag sov i & för sig i bilen två timmar eller nåt, men det var så tråkigt så jag var social med Hedda & Jonas i stället.

Jag skulle kunna berätta så häääääääär mycket. Men det skulle aldrig ta slut & ingen skulle orka läsa :D Så jag låter bli :)

Puss, nu ska jag äta sen till Moa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0