Dagen + ryggen! :D

Yeah. Igår kom jag hem från klassresan. Hihi. Men det var rätt kul. Typ mysigt.

Idag har jag tillbringat hela dagen hittills med min far. Först följde jag med honom på nåt möte-grej, sedan åt vi lunch tillsammans. Sen skulle jag till Huddinge & röntga mig! Vilket betyder att jag får börja hoppa snart!!!! :D:D :D :D Herre gud vad kul. För då ska dom skicka röntgenbilderna till han som opererade mig, sedan ska jag komma till honom på Huddinge om TVÅ VECKOR :D Sen får jag börja hoppa!

I alla fall. Efter det åkte vi till Skärholmen Centrum & shoppade skor till mig på balen. Bäst. Älskade det cenrtumet! Helt otroligt :D Sen stannade vi på lite fler ställen & gjode lite. Men det är ointressant, för nu ska jag till skolan & sova där. Med mina flickor. Ha det bra! PUSS PUSS :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0