Sjuk + mobil

Efter jag skrev det senaste inlägget drog jag på ledarutbildning och höll i gång ganska regält resten av kvällen. För att vara sjuk alltså. Så när jag kom hem fick jag 40.1 graders feber & mådde bajs. Så igår stannade jag hemma hela dagen. Jag skulle egentligen dels på kvällen gått på ledarutbildningsavslutning & få diplom och sånt, & så var jag också bjuden på Gustavs utspring och sedan typ middag hemma hos honom. Alltså han tog studenten. Stor han har blivit :( Haha skoja.

Ska jag säga vad jag upptäckte idag?! Min mobil lever! Och funkar aldeles utmärkt :) Jag säger ju det, att man tror en mobil är trasig, men det är aldrig det. Inte för mig i alla fall. Det gäller bara att ha lite tålamod och vänta på att det fixar sig. För den här mobilen tog det två veckor, men nu funkar den som sagt. Yeah!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0