Sommardag

Tja tja tja! :D Jag älskar det här vädret! Det är verkligen sommar nu. Det är liksom det här som vi har nu som man går & längtar efter hela hösten, hela vintern & hela våren. Eller ja inte alla så klart, men många i alla fall och jag är en av dom.

Så idag kom Maco & Jeffrey & hämtade upp mig hos mor, sedan åkte vi till Dommarudden & solade & badade tillsammans med My, Linus & Adam.
Sedan åkte jag Jeffrey & Maco till Donken, köpte lite mat, & åkte hem hit till Maco & kollade på nån fotbollsmatch på TV. Adam kom hit också. Det var ganska skoj. En massa killar sittandes framför TV:n ätandes hamburgare & snacka killsnack. Såsom fotboll, CS & sex. Det var kul.

Jag kom på att jag kommer liksom visst kunna blogga under de här två veckorna även fast jag inte har nån dator. Som nu, nu lånar jag Macos. Så ja. Dock kanske jag inte kommer kunna skriva varje dag. Men vi får se :) Love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0