Sista veckan i Sol

Idag var jag så frukansvärt nära att få IG i engelska!! Hade typ nån timme eller två, som marginal bara. Hjälp, det var läskigt. Men nu har jag lämnat in allt & har mitt vanliga betyg. Fatta om jag fått IG i engelska. Då får man ju typ inte börja gymnasiet.

Jag har alltså de senaste dagarna panik-pluggat. Eller nej, inte panik-pluggat, men jag har fixat mina rester jag vart tvungen att göra. Så nu är jag klar med allt. Nästan. Det jag har kvar är en grej som ska vara inne på fredag. Sedan har jag också en annan läxa-grej som jag måste göra. Eller jag måste inte, men jag borde. Den är ganska jobbig.

Men efter det är det bara chill! Eller jag har ett måste kvar, & det är att hinna fixa skor till balen. Men annars så. GUD VAD SKÖNT MED SOMMARLOV. Sista veckan nu kommer bli så nice! Vi tjejer har gjrejer hela tiden. Verkligen perfekt kommer det bli :) Kan skriva hur den veckan kommer se ut:

Söndag till måndag: Klassresa med 9:4 & 9:5. Vi ska till barnens ö. Skitmysigt! :D

Tisdag till onsdag: Ska hitta på en sak med flickorna. En idé som jag, Moa & Linnéa kom på 3 dagar innan vi började i Sol. Skitcoolt :D

Torsdag till fredag:
Bal! Ska gå med Maco (såklart). Och vi ska fösöka fixa så han, jag, Moa, Ille & några till ska åka dit i vit limousin :)

Fredag:
Skolavslutning! Frukansvärt sorgligt. Finns på riktigt inga ord för hur mycket jag kommer sakna mina tjejer <3

Lördag:
Vattenkrig med tjejerna i Uppsala. Hela Uppsala ska ha krig då. Fett kul :D Sedan på kvällen är det party hos Jennifer. Det kan hända att det är på fredagen, hon har inte bestämmt än.

GALET VAD NICE. Nu ska jag ducha. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0