Gustav 14 igår

Idag (fast igår enligt klockan), fyllde min bror år! :D Gustav. Fjorton år är han nu. Grattis så hemskt mycket till honom.

Så idag har jag ätit tårta. Fast bara lite. Sen somnade jag, och vaknade mycket senare av att Maco kommit hit & stog brevid sängen & försökte väcka mig :) Han hade med sig blommor. Jättefina var dom :) Så stannade han en stund för att umgås lite innan han åker iväg imorgon till Göteborg. Han kommer inte hem fören torsdag :( Kommer sakna honom jättemycket. Btw kommer fler av mina vänner åka bort & inte komma hem fören torsdag också. Typ Moa.

Nu ska jag sova. Good night.




Kommentarer
Postat av: Mor

Världens finaste kille! <3

2010-06-14 @ 12:41:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0