Konstig dygnsrytm

Oj jag har inte skrivit så mycket på ett tag. Men dom senaste dagarna har vart lite knäppa. Har typ tappat tidsuppfattningen.
I fredags i alla fall tog jag & Jennifer vattenskotern till Vaxholm och träffade Lukas & Måns. Det var länge sedan jag träffade de senast. Har saknat Lukas kände jag.
Sedan åkte jag hem & var fett trött, (hade sovit dåligt natten innan), men jag hade huset för mig själv så jag tänkte att jag kunde bjuda dit lite folk. Det slutade med att Linus & My kom dit för att ha filmkväll. Pontus kom sen också. Men innan vi hade börjat kolla på film ringde Jennifer & ville ha fest så vi 12 på natten kom Kenny & hämtade oss för att åka till henne. Sedan vid typ vid fem på morgonen drog jag, Olle & Filip ut. Pontus kom sen också. Kvällen slutade typ åtta på morgonen & sedan samma dag skulle jag hem till Jennifer & hjälpa henne att städa & baka. Trött som jag var begav jag mig dit ca fem timmar senare. Sen åkte jag hem, åt, sov en halvtimme, innan jag skulle ut igen vid nio på kvällen för att åka hem till Linus. Där var jag till två ungefär då Douglas skjutsade hem mig. Då äntligen fick jag sova.

Idag fyller min kära vän Jennifer Rydell år :D Eller enligt klockan var det igår iof :P Jaja. Hundra grattiskramar till henne! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0