Springtur

Igår var jag mycket med Linnéa. Var hos henne på dagen, sedan åkte vi till Erik & åt middag med Kenny, Erik & Axel. Sedan på kvällen drog jag & Linnéa iväg & underhöll oss själva. Det var kul.

Idag har jag varit nyttig & åkt till far & dragit ut & sprungit med honom, & efter det badat & tvättat håret i sjön. Sånt är så himla sommar. Att tvätta håret i havet/en sjö. :) Hahah.

Juste min & Jennifers vän Shan från Lund befinner sig hos sin far i Viggbyholm just nu. Kanske blir att jag åker & träffar honom imorgon då eller nåt. För på fredag ska jag till Göteborg. Med Moa. Och ska vara borta till första agusti.


Shan. (Skitful bild på mig dock! Haha)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Söt kille. (Och tjej försttåss <2)

2010-07-29 @ 20:26:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0