Liseberg imorgon

Idag åkte jag till Moa i Göteborg ju. Det var skönt att träffa henne & kunna prata om lite som hänt sen sist. & typ om Maco. På tal om det kommer han hem idag enligt klockan. Shit vad jag skriver om honom, vilket betyder att jag också tänker mycket på honom just nu & jag får damp på det. Att jag skriver om det gör det bara värre. Så ska sluta med det.

Ja imorgon, eller ja idag enligt klockan som sagt, ska vi till Liseberg. Första gången för mig! :D Skulle egentligen ha varit där en gång nu med trampolinisarna om det inte var för min ryggoperation. Jaja. Nu ska vi sova för vi ska vara där när det öppnar imorgon. Puss & häst, jag är bäst. Fast så känns det inte


Kommentarer
Postat av: Mor

Du ÄR bäst. Och det är bra att skriva av sig och prata av sig, Man ska inte stänga in trollet i garderoben. Släpp ut det så blir det mindre farligt.<3

2010-07-31 @ 12:08:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0