Hatar svackorna

Fortarande vaken? Ja. Kan inte sluta gråta, därför. Vill bara skrika & slå nån just nu. Så mycket tankar med så många frågor & så få svar. Så många lögner i slutet & så mycket underbar tid tillsammans man lätt glömmer. Det är typ jobbigaste. All den underbara tiden vi haft. Att han gett mig så mycket. I form av kärlek, omtanke, uppoffring, medlidande, spänning, lycka, värme, osv. Sånt som inte alla andra såg.

Så äckligt att han nu också vinner på det här. Han är glad & går med vinsten i behåll. Han får allt han vill ha. Så ligger jag på botten utan att förtjänat det. Men vad ska man göra. Han förstår inte att han gör fel. & framför allt, han bryr sig inte.


Kommentarer
Postat av: Rosanna

Du är stark och du är så himla fin, inifrån och ut. Och han är en jävla idiot, äcklig äcklig äcklig!

Jag älskar dig <3

2010-07-30 @ 10:05:35
URL: http://rosannaatikka.blogg.se/
Postat av: Mor

Man FÅR gråta och vara lessen. Och jag FÖRSTÅR dig <3 <3 <3

2010-07-30 @ 16:11:23
Postat av: my

Jag älskar dig Linnea. Du är så otroligt stark. Och du förtjänar det bästa.. det vet du <3

2010-07-30 @ 17:15:02
URL: http://mybrohlin.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag förstår verkligen...

2010-07-30 @ 19:46:29
Postat av: Anonym

Han är så dum som inte fattar vad han missar.

Men släpp honom!! Du är värd nåt mycket bättre.

2010-07-31 @ 12:10:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0