Man slutar inte älska nån, man lär sig leva utan den

Nu är 30 juli. Vilket betyder att det var fyra veckor sedan Maco gjorde slut med mig första gången, & 20 dagar sedan han gjorde slut andra gången. Tiden går fort när man har roligt. Fast nä.
Och på onsdag är det fjärde agusti. En dag jag sett fram emot väldigt länge under den tiden jag & Maco var tillsammans. Det är hans 17-års dag + våran 3-månaders dag. Om vi fortfarande skulle vart tillsammans då alltså.
Men jag känner att det blir bättre & bättre verkligen. Dock kommer det bli cp nu när han kommer hem från Turkiet på lördag. Kommer bli läskigt om han hör av dig för att få tillbaka tröjorna + jackan, men läskigt om han inte hör av sig också. Läskigt oavsett liksom. Jaja. Borde gå & sova nu. Ha det jättebra. Puss o kramis.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0