Föregående dagar. Love it

Det är så underbart allting med sommar & så. Älskar det! Just nu är det 25 grader i vattnet här hos far & sol & värme liksom.

I förrgår gick som sagt jag, Pontus, Linus & My på bio tillsammans. Efter det drog vi till fiskartorpet & jag & Pontus badade i mörkret & sommarvärmen :) Träffade också nårga andra trevliga där. Sen gick han & jag hem tillsammans eftersom vi bor nära. Från fiskartorpet till Gottsunda liksom...

Sedan igår på dagen var jag i staden med Linnéa & Erik. På kvällen var jag bjuden till Olles sk mansion, & det var helt sajk hur dom hade fixat med typ porr & "droger", dörrvakt, stämpel, inbjudningslista osv. Haha fett kul! Pontus var där då också. Det är så kul hur Linus & My försöker fixa ihop honom med mig. Haha galna! :D

Nu kommer jag btw åka bort & kommer hem på lördag. Puss puss puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0