"En gång i tiden var du min, men nu är du bara en dröm"

Hej hej. Igår åkte Moa hem till sig, dvs jag sov själv. Gillar inte att sova själv. Eller gillar inte att sova alls. Varje natt sedan Maco gjorde slut med mig har jag drömt om honom. Snart två veckor. & det lär ju inte sluta på ett bra tag.
Jag drömmer att han tar tillbaka mig & att allt är bra eller att vi i alla fall är vänner & att jag får svar på allt. Drömmarna är så verkliga. Jag säger det jag skulle sagt i verkligheten & det är samma sak varje natt. Jag hatar det. Jag hatar inte att drömma & för en stund vara lycklig, så klart, men att varje morgon börja dagen med att upptäcka att vi inte alls är tillsammans & att jag bara drömt. Det är inte kul.


Kommentarer
Postat av: Mor

Det är ett sätt att bearbeta sorg och helt normalt.

Puss <3

2010-07-22 @ 15:08:04
Postat av: Mor

Hur kämpigt det än är så är det tiden som läker alla sår. Och det måste få ta sin tid. Och den tiden är olika fär alla människor. Så ta den tid det tar!! Det lönar sig i längden. <3 <3 <3

2010-07-22 @ 15:11:17
Postat av: Linnéa

älskling! <3

2010-07-23 @ 12:03:44
URL: http://pesons.blogg.se/
Postat av: MOA

du vet att jag vet exakt hur du känner. jag förstår exakt hur du mår, och jag finns på mobilen 24/7.

2010-07-25 @ 18:58:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0