Blöt gårdag

Hallå i stugan. Igår vid middagstid begav jag mig hem till Fanny där också Adam & Jennifer var. Sedan åkte vi & köpte mat & satte oss vid kanalen & åt middag. Skitmysigt. Efter det tillbringade vi kvällen hos Jennifer tills Adam & Fanny åkte hem. Jag tänkte också åka hem då men i stället följde jag & Jennifer med Joel, Gustav & John till Statoil. På vägen dit tyckte jag & Jennifer att det var så tråkigt att gå så vi liftade med några grabbar. Dock hade Joel & Gustav precis hält varsin ölburk på mig typ. Typ i håret, kläderna, sminket osv. Ofräsht.
Vid Statoil kom Joel i konflikt med nån snubbe också, men Jennifer räddade situationen. Tyckte hon.

Nu befinner jag mig hos Linnéa & Kenny medans Linnéa är i duchen. Erik & Axel var här nyss men åkte just. Ikväll blir det mys. Hare bäst.



Kommentarer
Postat av: ja ja tjata inte

DUSCHEN heter det :-)

2010-07-28 @ 18:21:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0