Raport

Jag har egentligen jättemycket att skriva men jag kan inte bestämma mig för vad av allt jag ska skriva om. Så jag skriver inget av dom så blir det rättvist. I sället tänkte jag lägga upp lite bilder från vår tid i Berga på tal om att lämna Sol nu till gymnaset som vi pratade om idag när vi blev intervjuade av SVT & Raport som ville veta våra tankar om gymnasiet & de nya meritpoängen. Hhahahaha det där var nog den mest långsökta mening jag nånsin skrivit :D Men för att återgå till ämnet lite så orkar jag ändå inte lägga upp de bilderna så det får bli en annan gång ;)
Det här jag sa om att Raport intervuade oss i skolan idag kan jag däremot berätta lite om. Eller finns inte så mycket att säga. Det kommer sändas inom en vecka eller vad det sa. Nice :)
Sha då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0