Snö

Det är så himlans kallt ute nu :D Men det är så vinter ska vara ju :) Och massa snö & allt, love it!
Far tycker jag ska gå ut lite på dagarna för att röra på mig eftersom jag inte tränar, & få lite frisk luft osv. Så igår tog jag med mig skridskorna ner till sjön så körde jag hockey med alla granngrabbar :D Haha lyckat att köra hockey med massa pojkar & samtidigt försöka att inte ramla för ryggen osv. Tackling hit & tackling dit. Men det är niiice :D
Fast jag tycker all snö kan förvinna från isen så kan man åka över hela sjön. Nu kan mna bara åka där far & massa plogat upp & spolat. Men jajja :D

Ikväll ska jag hem till Mr Thambert med andra :) Ses!


Kommentarer
Postat av: Mor

Cykla, simma, jogga!!!!!!!!!!

2010-01-06 @ 17:00:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0