Skola i morgon

Ikväll vid tio ungefär kommer Moa hit. Så ska vi titta på film & sen ska hon sova här. Hon verkade inte rädd att bli smittad, haha :P
Just nu mår illa, har ingen energi, har ont i huvet & halsen. Men annars mår jag väldigt bra faktiskt :) Haha, alltså jag är glad :) Liksom att allting känns väldigt trevligt. Förutom förstås att skolan börjar i morgon & jag har redan restuppgifter sen förra året. Det här är liksom sista chansen. Och förra terminen sänkte jag mig i två ämnen efter att året innan höjt mig i fem. Det är liksom nu det gäller. Men jag hoppas det går bra. Egentligen är det ganska lugnt med de poängen jag har nu ändå om man kollar på de skolor jag kanske vill gå på. Men lite fler MVG skulle jag inte tacka nej till :D
Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0