Saker hela tiden

Jag har verkligen så himla mycket att göra hela tiden. Skitjobbigt. Massa måsten som jag verkligen aldrig lyckas komma ifrån. Jag har hela tiden nånting jag måste eller i alla fall borde göra. Nu med.

Hade utvecklingssamtal i morse. Sämst. Hatar utvecklingssamtal. Inte för att jag får skäll eller nåt för det brukar jag inte få, haha, men jag ser ingen mening med att berätta mina mål för mina föräldrar & min mentor. För det är ju typ bara det man gör. Helt onödigt.

Åkte till Moa efter skolan för vi var tvugna att fixa en redovisning som är till i morgon. Fast det gick sämst, så jag gick hem & skickade in en engelska-uppsats typ. Åt sen & sen till Moa igen. Sen hem & vid lite innan halv nio drog jag till gymmet en stund tills de stängde klockan nio. Skönt. Grejen är den att jag skulle lika gärna kunna gå på Frsikis & Svettis men jag får inte göra vad som helst. & på sjukgymnastens gym har jag fått veta vad jag får göra & inte för ryggen. Alltså vilka maskiner jag får andvända.


Random bild på en Linnea som 13-åring.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0