3 månader sen operationen (bilder)


Innan jag vaknat efter operationen. Smickrande  bild :D


Jag sövs


Första gången jag sätter mig upp efter operationen. De hade gett mig för lite morfin innan så jag hade sjukt ont på bilden :)


HAHAHAHA, hej jag tycker synd om mig själv (x Skoja, jag hade jätteont :) Första gången jag ställer mig upp & lär mig gå. Fett svårt :(


Besök av flickorna andra dagen :)





De kom med presenter de små sötnosarna :)





Yeah, "sitta" vid datorn kunde jag ändå :)


Ärret medans de bytte från stiften till steristrips. Det är typ en & en halv dm långt :o


Haha himlans hår! (Efter att ha legat ner i en vecka & varken kunnat tvätta det eller borsta det osv.) Hämskt jobbigt att få ut det kan jag säga att det var (x


:)





Fint

Alla bilder är i random ordning.
Det har idag alltså gått tre månader sen jag opererade min rygg. Första månaden gick läskigt snabbt, men nu känns det som att det lika gärna kunde vara ett halvår sen.
De första veckorna var jobbigast. Eftersom jag låg ner i en vecka, + att jag hade lågt blodtryck från början, så jag hade jättesvårt att gå upp när jag kom hem. Jag låg i sängen jättemycket då också. För allt blod bara försvann från huvet så fort jag ställde mig upp. Men sen efter ett tag lärde jag mig hantera det också & tillslut var det bara svårt att gå upp på mornarna.
Alltså det finns egentligen så himlans mycket att berätta om men det skulle ingen orka läsa :)
Nu rör jag mig ganska som vanligt i alla fall förutom att det är otroligt ansträngande med träning jämfört mot innan jag opererades. Nu klarar kroppen typ ingenting. Jaja. Allt har gått som planerat så det är nice. puss


Kommentarer
Postat av: Mor

Vicken kämpedu är! Å vilka goa vänner du har!

2010-01-07 @ 19:17:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0