Nonchalant

Jag är så sjukt ledsen på en person just nu. Försökt släppa det men kan inte sluta tänka på det. Vill inte gå till skolan i morgon för orkar inte träffa henne. Just för att det också känns så fult att jag går & tänker på det & kanske verkar långsynt. Klarar heller inte av att vara sur på nån när jag är med den för att jag tycker bara synd om den då. Även om det är den personen som gjort fel. Asså åh. Har så mycket tankar & ingen förstår min sida helt.
Men nu känner jag inte för att skriva mer för ju mer jag tänker ju jobbigare blir det :) Vill bara gå & lägga mig nu & inte vakna på läääänge. Så jag tror jag ska gå & göra det.
Åh vad jag bara vill skriva av mig men jag kan inte hänga ut nån i bloggen. God natt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0