Idrott

Hej hej hej hej :)
Idag var första idrottslektionen sen jag har blivit tillåten att jogga, simma & böja, vrida ryggen osv. Så jag tycker verkligen jag borde få vara med på idrotten i skolan då eftersom man ofta bara liksom springer omkring lite eller nåt. Till exempel fotboll. Vad är skillnaden mellan det & att gå ut & jogga liksom? Så länge jag inte blir tacklad eller rammlar eller nåt tycker jag att jag borde få vara med på det mesta. Eller som på fredag när vi ska åka skridskor. Jag har liksom redan åkt hemma hos far ju så vad kan gå snett? Eller alltså det jag i sånna fall riskerar är ju om jag allmänt ramlar, så kanske nånting kan gå fel. Men det tror jag knappast på för jag kan ramla kontrolerat :(
Egentligen skulle jag ju lätt vara med på idrotten igen om det inte vore för min mor som skulle döda mig om jag gjorde det. Hon låter mig inte. Fast när jag pratade om det här med min idrottslärare så verkade det mer som att hon var på mors sida än min :( Jajaj. Ska försöka övertala mor till på fredag. Jag skoja, på fredag är jag hos far. Yes.

Btw idag som sagt på idrotten, så är det så hilmans kul att titta på alla! Jag & Andreas satt där & skrattade. Skoja :O Nej men vi hade nån gympa-pass med dans typ eller vad det heter. Och killarna är så roliga! Hahahaha :D Tjejerna kör på liksom, & så ser man killarna som typ ser ut som att de hellre skulle dö än att befinna sig där. Kul kul :)

Puss & hej, leverpastej :)


Kommentarer
Postat av: Mor

Jag skulle inte döda dig men jag skulle bli GALEN!

Riskera inte allt nu. Bara tre månader kvar och halva tiden har gått.

2010-01-13 @ 02:55:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0