Fullspäckad dag

Igår kväll var så himlans mysigt. Vid tio kom jag hem till Jennifer. Vi tog ett långt bad & bara snackade, lyssnade på lugnt musik, låg & bara tänkte osv. Folk hörde av sig under kvällen också men vi var inte jättepå för båda var trötta & mer på mys-humör.

I morse rusade Jennifer iväg till karaten. Så jag satt & åt frukost framför "Mitt stora feta grekiska bröllop" med Bia & en till. Sen var jag tvungen att gå så jag har i princip inte träffat Jennifer idag haha :)
Så gick jag hem. Det är skitläskigt för jag tar typ ut mig själv av att gå en halvtimme eller vad det tog. Läskigt. Liksom jag blir slut av att! Är typ lika trött nu som jag brukar vara efter att ha joggat lika länge som jag idag gick.

Snart ska jag i alla fall till sjukgymnastiken & gymmet. När jag sen kommer hem igen ska jag ut med Moa & Jennifer & bara mysa.

Klockan fem sen ska jag ta en grupp med Majsan. Mikiz brukar ha den gruppen men hon är i Thailand :( Så jag ska vicka för henne.

Puuus.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0