Bästa vän

I morse när jag vaknade hos Jennifer låg jag kvar länge i sängen & började tänka på vilka mina bästa vänner är. Eller liksom vem som är min bästa vän, näst bästa osv. Hahahaha vad fult det låter nu när jag skriver det (x
I alla fall. Sen tog jag upp det i skolan med Moa & Linnéa. De fick mig att inse att den man mest umgås med & snackar med måste inte vara ens bästa vän. Egenltligen handlar det kanske mer om nåt man byggt upp osv. Nån man kanske varken är så mycket med eller pratar med, men den man vet att man kan ringa mitt i natten eller den som ändå alltid finns där i baktanken.


Tillbringade 6:an & 7:an med dessa flickor. Så underbarast!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0