u s c h.

Vet inte vad jag ska ta mig till. Och fattar ingenting. Förstår inte flickans värderingar. Spritter i hela kroppen så fort jag ser henne eller tänker på allt. Vill då bara slå henne. Har som sagt så mycket jag vill skriva men kommer ångra det sen. Fast vadå ångra liksom. Jag har inte gjort nåt fel. Tvärt om.
Det jobbigaste är att hon säkert tror hon fattar, men det gör verkligen, verkligen inte. Ååååååååååååh. Typ sitter & skakar nu för jag blir så arg! Och ledsen. Och besviken.
Går & hänger mig själv nu. Hej då.


Kommentarer
Postat av: Anonym

du är en fin tjej ågge <3

2010-01-21 @ 15:44:20
Postat av: Anonym

glömm aldrig det !!

2010-01-21 @ 15:44:58
Postat av: Anonym

Men prata med flickan så att hon fattar då.

2010-01-21 @ 19:10:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0