Mål & betyg

Idag började dagen superbra! :D Jag fick tillbaka en uppsats i historia jag lämnade in i måndags för att jag fick IG & G på två prov vi gjorde förra terminen. Det var i samband med operation & hemma från skolan osv. Därför sänkte jag mig i det ämnet men nu har jag fixat tillbaka mitt MVG. Det var alltså det jag fick veta i morse. Yes :)
Nu är nästa mål att också få MVG på matteprovet vi hade idag, jag har pluggat fett mycket. Sen ska jag prata med Mia om mitt fysik-betyg. Sänkte mig där med förra terminen. Tror det var för att hon inte hade nåt underlag för jag låg på sjukhuset när de höll på med fysik. Dock skrev jag en uppsats i det men tror jag lämnade in för sent för att det skulle komma på den terminnens betyg. För jag sänkte mig i det ämnet med. Men om det av nån anledning skulle vara en så dålig uppsats har jag planerat att skriva om den till en MVG-uppsats. Men jag tror snarare på den fösta teorin att Mia bara inte hann se den innan hon satte betygen :) Haha fult det låter.

Förövrigt känner jag mig jättemotiverad den här terminen. Brukar jag verkligen inte göra. Typ att få MVG i alla ämnen vilket snarare är en dröm än verkligehet, men jag har planerat att få bort mitt G & sen höja i alla fall de flesta VG. & MVG:na tänkte jag hålla kvar :)

På tal om det öppnar ju gynasieval-mojset idag. Läskigt, för jag vet inte vad jag ska välja än. Men får kolla lite så löser det sig :) puss.


Kommentarer
Postat av: Mor

Hurra hurra hurra hurra!!!!<3<3<3<3

2010-01-15 @ 23:19:50
Postat av: Mor

Det blir dyrt för mig :-)

2010-01-16 @ 01:30:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0