Äventyyyyr!

Men heeej! Det var ett tag sen. Men jag har haft så otroligt fullt upp så har inte hunnit skriva :)

Fredag - Jag åkte till centrum vid tio & mötte där Magdalena & My. Sen åkte jag & My på äventyr till Vallentuna & lite sånt skoj.
Lördag - Åkte till Hallonbergen med Ille & Moatoa. Kom hem vid fem & hade då en timme på mig innan jag skulle möta Magdalena & My i centrum för att åka till Österby. De firar tjugondag knut där. Fett satsigt :) Sen sov vi hos Claes. Vissa hade roligare än andra men det är alltid ett äventyr att dra nånstans tre timmar bort liksom. Och alla är så snälla & trevliga & alla känner alla & så.
Juste, på väg hem idag klev Fanny & Adam på vårat tåg i Danderyd. Fett coolt att vi stötte på varandra. Jaja.

Idag nyss när jag kom hem höll jag på att få hjärtattack för att jag trodde jag skulle vicka för Mikiz hoppgrupp idag. Men det var tydligen om nån vecka.

Nu ska jag slöa hela dagen & gå & lägga mig fett tidigt ikväll för sov superlite inatt & har inte sovit så mycket veckan som varit heller. PUUUUS :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0