Duktig värre

Men åh attans att jag inte skrivit sen i typ söndags. Men jag har haft mina anledningar. Fullt upp 24/7.
I alla fall. Ska jag säga vad jag gjorde i måndags?! Jag var ledig & vaknade därför halv ett ungefär. & till i tisdags skulle vi ha läst ut våran engelskabok. & jag hade 130 sidor kvar. Så klockan ett satte jag mig & började sträckläsa. Jag läste liksom tills jag läst ut den. & det tog mig tolv timmar (inräknat 3 måltider). Klockan var alltså ett på natten när jag var klar. Duktig tjej! :D

Och imorgon är Tibble/Åva kampen. Åva har nog aldrig vunnit, så jag skulle bli förvånad om vi skulle vinna imorgon. Men jag är lite taggad faktiskt! Tjarå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0