Julafton

Men heeej! Idag är det julafton, synd för den som missat det.
Det naturliga nu skulle typ vara att jag börjar berätta om hur dagen vart eller vad jag fått för julklappar. Men jag antar att de allra flesta firar sin jul likadant så det finns inte så mycket att berätta. Roligt va? Men typ Kalle anka, julklappsutdelning & julbord m.m. Det är allt.

Fast jag kan berätta en annan jätterolig sak! :D
I förrgår kväll kom vi ju hit & min morfar visste inte om att vi skulle komma så han hade liksom inte fixat nån gran eller nånting. Så igår åkte vi & skulle köpa en. Men det fanns seriöst inte en enda kvar. Förutom på ett ställe. Det var den sista granen. Vi fick den gratis. Det roliga är att det bara var en nederdel av en gran. Den var alltså halv. Ungefär en meter lång. Men vad skulle vi göra? Så ja i år hade vi bara den nedre halvan av en julgran. Det ser kul ut. Jag har en bild på det men ingen överföringssladd.

Men nu ska jag gå & umgås med de andra. Puss & god jul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0