Hehehe

Tja tja bloggen! Öhm. Assow jag måste bara berätta väääärsta pinsamma grejen som hände idah :P Assow ni vet när man typ ska gå till bussen. Assow busshållplatsen lxm. Ah men iaf. Hehehe. Öhm. Ah då iaf. Så går man lxm där typ och så kommer vääärsta snygga killen. Jag bah "omg, serri. det här händer inte". För ni vet typ när man känner sig såhär fett ofräsch och inte alls lika top notch som lxm annars. Och man bara har lxm håret i typ en knut bara och ingen fondation ens och typ bara lite mascara. Ah men ni vet hur det är lxm. Och så kollar han på mig!!!!!! Och jag bah "omg, vad gör jag?! fuck jävla fitta jag måste gömma mig!". Men vadfan ska man göra lxm? Så jag typ kollade åt ett annat håll och fortsatte gå. Såååååå jävla pinsamt! Oh my god hela mitt liv är seriöst så jävla förstört! Jag kan lxm typ inte sluta tänka på det. Ah men där rök mitt goda rykte liksom. Herre gud. Fyfan. Assow hoppas eran dag varit bättre.
Puss puss, love you bitches <33333


Kommentarer
Postat av: my

HAHAHHA DIN LILLA GALNING

2010-12-25 @ 13:47:42
URL: http://mybrohlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0