Julavslutning

Hallo. Jag skrev inget igår för när jag gick in på blogg.se ville den inte att jag skulle kunna logga in :(
Jaja. Igår var en knasig dag i skolan, rättare sagt började dagen med nästan 4 timmars håltimme, så vi lånade ett klassrum & kollade på Love actually istället. Sen efter skolan åkte jag, Ebba & Hanna till Skärgårdsstad till Judith & julbakade till avslutningen i skolan idag. & sen på kvällen var det julavslutning på trampolinen. Det slutade ungefär 9.

Idag däremot startade mitt jullov. Det enda vi gjorde i skolan var typ fika & kolla på lite föreställning i aulan.
Efter vi slutat gick jag, Charlotte, Erik, Judith & Hanna till Tibble & hälsade på respektive vänner. Hittade inte Fanny dock. Sen vandrade vi i (Täby) centrum & då träffade man på hela Tibble & hela Åva kan man ju säga.

Asså åh vad jag vill ha nyår. Nu. Tack. Hej då.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0