Spontanresa

Hallo. Alltså jag har ganska tråkigt just nu. Hihi kanske märktes i mitt tidigare inlägg. Det är faktiskt jätteroligt att skriva som en fjortis. Kanske inte så smart i & för sig om nån som inte känner mig läser min blogg & läser det inlägget. Haha eller det skulle vara skitkul! Haha jaja.

Igentligen nu i jul skulle min morfar åkt ner till oss & firat med mig, Gustav & mor. Så ser våran jul ut. Ganska få & det är tråkigt. I alla fall. Men i förrgår ringde han & sa att han inte fysiskt orkade det. Så jag kom på den smarta idén att åka hit istället. För han ska faktiskt inte behöva sitta ensam på jul. Det är hemskt. Så i förrgår som sagt bestämmde vi det & idag åkte vi hit. Till Kramfors. Men vi hade inte sagt någonting till min morfar så plötsligt ringde det på dörren för honom & där stod vi. Han blev glad. Så ja det var lite skoj. Så imorgon ska vi försöka fixa en gran + lite julpynt. Myspys. Jag kommer hem på söndag. Puss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0