Lördagkväll

Igår åkte jag hem till Moa på kvällen. Jag älskar Moa. Där var jag ett tag. Sedan senare skulle far på fest i stan eller nåt, & jag skulle på fest i Täby så jag fick skjuts dit. Det var nån lokalfest som nån tjej jag inte känner hade. Jag kom dit själv, & de enda jag kände var Erik i min klass. Eller ja sen hade jag träffat en kille i fredags som var där också. Det var iof han som fixade in mig. Men det var roligt faktiskt. Roligt att vara med Erik & hans vänner.

Sedan vid halv två eller nåt var alla tvunga att dra, men min pappa kunde inte komma & hämta mig fören typ tre (på natten, såklart), för han skulle inte åka hem från stan fören då liksom. Och Erik skulle hem han. Så jag hängde med några andra människor på nån efterfest som så inte var en efterfest. Där var vi i alla fall ett tag, tills pappa kom & hämtade mig & tre killar som åkte med till Donken i Hägernäs. Där gick vi alla in (förutom far) & köpte lite käk. Mm gott vare.

Hejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0