Idag slutade jag 09.50

Idag har vart en jätteknäpp dag :D
Först i morse började jag 08.50, & skulle ta ett tåg som går 07.55. Men far min sa att jag kunde få skjuts för han skulle ändå till Arninge & köpa nåt. När jag kommit till skolan såg jag ett sms från Judith som hon skickat en ca timme tidigare där det stod att tågen typ inte går ifall jag kunda fixa mig till skolan på nåt annat sätt (vilket jag random hade gjort). Så Judith kom rätt försent som hade fått ta nån buss istället.
Sedan hade jag matte i en timme, & efter det slutade jag :S För kemiläraren var sjuk, jag har vanligtvis efter det en håltikmme, jag har den här veckan ingen svenska, & det var bara killarna som hade idrott idag. Klockan var då i alla fall 09.50. Så jag ringde far & kollade om han fortfarande var kvar i Arninge. Det var han. Så sen fick jag också skjuts hem. Fast vi åkte inte hem, utan vi handlade & lite så på vägen. & då hade klockan blivit ganska mycket så vi åkte till Solbrännan & åt lunch.
Resten av dagen hittils är ointressant, men ja jag kom hem nu i alla fall. Klockan 14.00 ungefär även fast jag som sagt slutade 09.50.
Tack för mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0