Avslutningar + bilder

Hallo. Imorgon är sista skoldagen den här terminen, förutom fredag som bara är avslutning. På tal om avslutning är det också trampolinavslutning imorgon. Fast min grupp tränar lite längre som vanligt.

Jag såg på facebook massa bilder från Tibble/Åva kampen som jag inte sett fören nu. Känner för att lägga ut en & annan, även fast det var typ en vecka sedan. Men dom är så fina :D


Det står Å på den första personens mage, V på den andra personens mage, & A på den tredje personens mage - ÅVA


Lite utav Åvas hejarklack


Volleyboll. En flicka från min klass var med här. Hon går på Volleyboll & var lätt bäst. Ändå förlorade vi :(


Dansare som underhöll oss mellan matcherna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0