Flip a trick på fredag

Jag hatar mig själv för att jag ska må så jävla dåligt! Är på botten nu igen & får börja om. Äter mindre, somnar gråtandes, vaknar gråtandes, drömmer om honom, osv. Känns precis som när han gjorde slut. Om inte värre. Så fruktansvärt onödigt. Nej. Den här veckan ska jag fokusera på trampolingänget (: Kommer ju tillbringa mycket tid där.

Gustav, Lukas, David & Måns är inte så aktiva på trampolinen den här veckan utan istället på träningarna övar dom på sin flip a trick grej! :) Dom ska på fredag vara med i final på Ung 08. Alltså uppträda där på scenen i Kungsan. Så ska man rösta.
Så Majsan hade köpt ett lakan så ska vi skriva typ "The Unicorns" på, som alltså är deras liksom namn. Hihi så ska vi dit & heja på dom ;)
Jag har sett när dom övat & så ju, & det kommer bli super!

Heeeeeeeej då :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0