Trampolinlägret

Hej hej hej.

Åh vad det händer saker i mitt liv nu. På ett posetivt sätt. Massa intryck hit & dit.
Helgen var super! Vi tränade stenhårt & på många olika sätt. Typ mycket gym, simning & jujutsi (typ karate). Plus massa trampolin såklart. Det var tränare från Ungern & England också. Skitcoolt. Jag har alltså snackat engelska hela helgen i princip med dom som tränade mig alltså. Det är väldigt intressant, att saker man gör på trampolinen heter olika saker på olika språk så ibland var det svårt att komunicera. Så man fick förklara på andra sätt. Mycket lärorikt skulle jag säga :D

Idag efter skolan följde jag Judith till tåget & efter det träffade jag My, Rosanna & Moa på Donken. Första gången jag träffar några av mina "gamla vänner" sedan jag började skolan. Åh. Mina bästa <3.

Nu ska jag göra nåt annat. Puss.



På kanterna är Englands bästa tränare. I mitten är Ungerns bästa tränare. Yeah.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0