Lite lycka för stunden

Åh jag älskar träningen just nu! Så fruktansvärt underbart. Jag är jätteglad att träningarna kommit igång nu så jag i alla fall får nån lycka i livet. Hehehe. Var rätt jobbigt där ett tag, eller ja, det är det i & för sig fortfarande. Men på träningen kommer jag i andra tankebanor.
Idag körde jag helt random typ på en gång hela min valfria serie. Det är alltså den svårare av mina två serier med ett flertal dubbla volter & skruvar. Jag körde den typ fett bra & fick värsta kicken efter & blev full av energi & lycka typ! Hahaha. Allt sitter liksom (: Jätteskönt!
Åh :)


Hihih jätte jättegammal bild från nån av mina första tävlingar. Kanske 6 år sedan
Bakre raden: Måns, Mikaela T, jag, Lukas, David, Towa, Elise, Gustav Å, Hanna, Kajsa & Gustav K.
Framför oss står Antonia & Kajsa.

Tjingeling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0