Helgen

I lördags åkte vi på The voice efter att ha solat under dagen tillsammans med Jeffrey, Rosanna, Adam, Fanny & Lovisa. & efter Voice drog alla till Lovisa. Varje minut av den kvällen var faktiskt trevlig :) Speciellt mot slutet. Vi som sov kvar var jag, Alex & Moa.

Nästa dag, alltså igår, tog jag Moa & Alex bussen till Magdis, eller ja, Alex åkte hem. Till Magdis kom även My, Linus, Erik & Axel. & kvällen tillbringade jag med Linnéa, Kenny, Erik, Axel, Magda & Moa.

Och slutligen idag hittils har jag vart på Åva & lämnat in ledighetsansökningslapp. Haha det var ett långt ord. För på fredag måste jag sluta tidigare för ska på trampolinläger. Det ska bli kul!

Kul inlägg. Tja då :D

Lördag kväll:


























Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0