Grönan + träningen

Hej hej hej hej hej.

Igår efter jag & Mikaela jobbat klart drog vi lite spontant in till Grönan till Måns & Tove. Sen lite senare kom Robban & hans bror också. Rolig blandning av folk :) Alla hoppar vi trampolin & det är så vi känner varandra men Tove bor i Lidköping vid Göteborg, & Robban & hans bror bor i Upplands Väsby.
Jag hade faktiskt ovanligt kul där. Brukar inte ha så överdrivet kul på Grönan. Jaja. Så det var ju lyckat i alla fall :)

Idag på träningen överträffade jag mig själv med en massa. Körde till exempel salto (bakotvolt) på marken första gången på typ ett år, & ställde den! Den blev fett bra. Jag har hela tiden trott jag vart för svag nu :) Sen på styrketräningen var jag också fett stark i armarna till exempel. Jag blev glad! :D :D Men mycket sånt där är ju psykiskt. Jaja. Utgång nu. Tja då.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0