Gotlandsäventyr

Hm... Hej :) Idag vaknade jag av två treåringar som slängde sig på mig & skrek "Han sover! Hihihih HAN SOVER! Han sover!!!" Det var alltså mig dom menade. Det var kul :D Sedan fick jag en massa pussar & kramar. Det är alltså Felix kusiner.
Annars idag har jag solat, myst, gått på äventyr med Felix, åkt gokart, ätit middag + glass i Visby.
Igår var vi också ute på lite äventyr. Jaja.
Imorgon åker vi härifrån huset klockan 5.00 tror jag. Fem på morgonen! Och är hemma halv 12 eller nåt. Puss & kram hej då!


Kommentarer
Postat av: Mor

Tack för tipset inför skolsarten. Hoppas du tycker det är lika roligt när jag slänger mig på dig när du ska vakna och skriker "Han sover". :-)

2010-08-06 @ 16:03:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0